Hulp nodig bij narrowcasting?

Support
U kunt met uw vragen altijd bij ons terecht. Wij zijn telefonisch bereikbaar tijdens kantooruren en 24 uur per dag via mail bereikbaar.

Installatie, Service & Beheer
Voor het begeleiden van installatie van Narrowcastingnetwerken beschikt Adverteyes over ervaring op het gebied van installatie, waardoor we ervoor zorgen dat de installatie in overleg en volledig naar wens verloopt.

Service & Beheer
Adverteyes vindt het beheer van uw Narrowcastingnetwerk minstens zo belangrijk als het ontwikkelen ervan. Daarom bieden we een beheerdienst aan. Deze is erop gericht de continuïteit van uw Narrowcastingnetwerk te garanderen tegen minimale kosten.

Heeft u vragen of opmerkingen?
De meest gestelde vragen staan hiernaast weergegeven. Heeft u een andere vraag of opmerking? Dan kunt u altijd contact met ons opnemen via ons contactformulier.

FAQ - veelgestelde vragen

Ik heb al een monitor/tv, kan ik deze gebruiken voor adverteyes?

Kan ik zelf een afbeelding bewerken?

Kan ik zelf de ‘tickerbar’ vullen met eigen berichten?

Kost het veel tijd om een eigen uitzending te maken?

Wat voor internetverbinding is vereist?

Welk type afbeelding kan ik gebruiken in de templates?

Wie is Adverteyes?

Wat gebeurt er bij een storing in de Player-PC?

Hoe zijn de Player-PC's verbonden?

Wat gebeurt er bij een storing met de internetconnectie?

3w Media | Creatief & Strategisch Mediabureau